gooo'natt

hejsan... för ungefär 2 timmar sedan kom jag hem från Malin :) har haft skit roligt å spelat in helsjuka videosar som några av de kommer komma ut på min facebook i kväll , eller antagligen i morgon ;)
tyvärr så har jag inget youtube konto så jag kan tyvärr inte lägga ut videon direkt :/ men när den publicerats på facebook kan jag länka den hära ;) alltså för er som är intresserade av att se vår helsjuka och roliga humor (Y)
aja, nyss har jag duschat! så är fräschare än fräschast just nu ;)
nu ska jag bara ta nåt å dricka sedan ska jag sova...
måste försöka sova tidigt nu eftersom skolan börjar på måndag och att jag har sovit så jävla länge den hära veckan och förra veckan med både kompisar.. osv.
så vi hörs imon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: