yes, i did it! again..?

tjo. nu är jag hemma kom nyss innan för dörren och har precis käkat klart fil o cocopops :) och vill ni höra något kul?;) (enligt mig) jag klarade provet !;D  (Y) inte fel det eller . o det som är lite scary är att vi ska ju fått betyg i år, o det är ju den nya betygsystemet som ser ut ungefär såhär:
A (det bästa man kan få)
B ( jätte bra , gamla vg tror jag)
C (godkänt)
D(helt ok)
E ( ok)
F( inte godkänd )
- (inte vart på lektionen )

ungefär så ser det ut, det beror på vad som betygssätts osv.
aja, nu ska jag ringa ner till stallet o höra när jag ska komma o provrida lilla busiga russet :)
sen så blir jag nog bara hemma ikväll, det får bli en luugn fredag kväll med film o chips :)
vi hörs senare, puss!





gammal bild på mig o tjejerna:)







Postat av: madde

Kuuuul :)

2011-09-03 @ 12:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: