right now.

idag slutade jag skolan kl. 2- då drog jag o tjejerna ner till treffen o dansa i dansrummet  ;)
sen var vi bara på treffen o chilade o umgicks med kompisar osv... sen vid runt 4-halv 5 kom Naile till treffen. Då drog vi till mig o spela playstation (Indiana jones) brorsan spel  :) haha vi är ju as dutkiga på det eller hur Naile?;) NOOT. Sen typ dryga vi o sedan stack hon hem o jag följde meed en bit  eftersom jag gick ut med hundarna.
Sedan vart det direkt att sätta sig ner o plugga till NO-provet i morgon... -.-
det kommer nog gå bra eftersom jag kan typ allt :) aja, nu är jag äntligen klar med pluggandet o ska gå o käka lite o sen blire väll att lägga sig framför TV:n o bara chilla innan det är dags o sova!
'




haha bjuder på en gaaalen sommarbild ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: