rida,rida,rida!

hejhej. i morse vakna jag sjukt tidigt typ halv 8. fast det var bra för jag var så jävla trött igår somna typ halv 10? :P haha, aja nyss kom jag hem från ridningen. Jag red Harry som förra veckan. Vi red ut på uteritt var helt okej, men det var ganska synd att vi inte fick galoppera så mycket :( men harry skötte sig iaf fast dryga som vanligt med huvudet -.- aja, snart ska jag äta o bara chilla till kl. halv 4 ungefär. då ska jag ju provrida lilla Embla. :) det kommer bli spännande ! sen öär det gårdsfest o "vi" skulle äta kräftor osv. men jag hatar kräftor , ( har aldrig smakat då) men ändå ;) haha. så jag ska väll käka något annat.
har inget mer o skriva just nu! hörs senare . 




pussss ! ♥








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: