ny dag, nya tag ! ....

hejhej. idag har det varit e lååååång skoldag! vi har ju som sagt 2 håltimmar på onsdagar o idag pluggade vi.. asså vi har så jävla mycket läxor! :O aja. efterskolan var jag med elin en stund, hände typ nada. Sen skulle elin hem o städa sitt rum osv. då gick jag hem till Emma . Vi kolla en film som heter "the house of dead" var ganska bra ;) sen gick vi ut o mötte jennifer. Vi drog mot ica o mötte elin köpte lite saker i bara chilla... sen vid 7 var jag tvungen att sticka hem.. Var hemma runt halv 8 o började direkt plugga! så nyss vart jag precis klar, har fan pluggat 1½ timme -.- omg. Vi ska ha matte prov i morgon, och en No läxa + filmrecensionen som skulle vara inlämnad tills i morgon. Men i morgon är det är ny dag, nya tag och nya läxor -.- haha, no life?! Aja, det här fick bli ett snabbt inlägg eftersom klockan är "sovdags" ;) haha, ska bara ta en macka o käka innan sovdags, är så hungrig just nu :)

random Gabbi ;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: