missed

hejhej. idag vaknade jag halv 9 eftersom et var ridning kl. 10 på lervik. men hallå det är ju lördag?!:D haha, aja jag fick pigga Kastanj gick bra vi red markarbete helt OK han var lite stark bara .. (SOM VANLIGT)aja sen nästan direkt när jag kom hem fick jag höra att shadis ena marsvn hade dött precis! o de var bara 1 år o hon fick de nyss ! så hon var jätte ledsen osv. sedan bestämde vi att begrava den hos mig då mötte jag henne vid sodexo ungefär o vi gick hem till mig o grävde ner den o min förra hamster som har legat i frysen ett tag) det vart jätte fint! vi la stenar runt o skrev namnen på korset! Ni är saknad Sissi & Rango! ♥ sedan lagade vi mat, köttbullar och makaronisar skit gott ju :D haha, sen drog vi hem till shadi o fixa oss och kolla till den andra stackars ensamma marsvinet. Den var lite orolig men det gick bra. Vi ska åka till Zoo i morgon o köpa en kompis till Smulan(det andra marsvinet) så vi ska upp tidigt i mon eftersom det stänger kl. 2
sen iaf har vi vart på ica, sen spelade vi fotboll med shamso en stund o bah chilla! haha skit roligt hade vi af , right shadi?;) aja nyss har jag "försökt" duschat men eftersonm varmvattnet tydligen inte fungera nån stans så vart det en kort kall oskön dusch -.- aja nu ska jag käka lite gott o kolla på en film! vi hörs i morgon !

pussss ♥









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: