läxor=rena rama helvetet

hejsan alla sötingar!
 förlåt om jag inte bloggade i går, men just nu har jag så mycket läxor hinner knappt sitta vid datorn alls! men såklart uppdaterar jag när jag får chansen o har något att skriva om ;) idag slutade jag skolan före 3. då drog jag o tjejorna ner till dansrummet på treffen eftersom vi skulle ta danslektioner av en annan kompis. det gick bra! men är lite svårt ibland oxå :P
sen vid 4  tiden tog jag bussen till stan, köpte en hamburgare ¨på mc donalds o träffa nåra på stan en stund medan jag väntade på bussen hem... sen direkt när jag kom hem vart det plugga,plugga o ännu en gång plugga! Nu är jag klar med No - labrationsrapporten och nästan alla kemiska beteckningarna från periodiska systemet eftersom vi har läxförhör i morgon.
Sen har jag matte o engelska som jag inte har hunnit med! har nyss duschat o käkat o äntligen får man ta en kort paus från helvetes läxorna! men nu måste jag plugga igen... jag varnar er! eran  läx-period kommer snart... Så passa på o njut av livet medans ni  har chansen ! :)
puss!♥














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: