ingen rubrik?:P

hejhej. idag slutade jag kl. 4 meed sista lektionen av moderna språk. vi kollar på en film som heter Crash. den är skit bra! :D dagen har vart helt OK bortsett från att jag har vart lite nere o lack på en person.. pallar inte berätta om det. Efetrskolan fick jag en kick o ville käka pizza. då drog jag hem hämta pengar o mötte Naile vid pizzerian o käkade pizza! :) FYFAN vad gott det vaaaar ! aja sen träffa vi rokaja på ica , jag köpte glass och sedan  drog vi till treffen o chillade där hela kvällen.. skit rolig kväll tjejor! :D
aja , nu är jag äntligen hemma.. eller har vart det ett tag nurå. När jag kom hem tog jag in stackars lilla skrållis (kaninen) som suttit i uteburen sen jag drog vid 5 tiden?  :P aja hon brydde sig inte tror ja ! xD
nu har jag suttit vid datan läänge  o det är dags o plugga lite inna jag blir fööööör trött. har Bild prov i morgon o SO läxa -.-


pussen !  ♥







gammal bild som ni ser... :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: