godnatt!

hejsan. denna skoldag har vart sig lik de andra.... lektioner,lektioner o ännu lektioner. efter skolan hämta jag brorsan på skolan o drog hem. Har vart en ganska lugn dag. inte undra på varför jag har vart skit trött eftersom min cp klocka på mobile hade gått före så kl. 6 " on my phone" så vaknade jag, eftersom jag ändå skulle upp en halvtimme efter så gick jag upp o gick ut med hundarna en stund! men såklart sen när jag kommer in så ser jag klockan i köket visar : 04.00 whaaat?:O jag fick damp, eftersom jag var typ klarvaken. Så då fick jag ta en sömntablett för att få sova de sista timmarna, och med många om o men så somna jag (äntligen) snacka om sur jag vart:p nyss har jag pluggat, kollat tv o bara chillat. Nu ska jag äta klart min macka och sedan krypa ner i sängen o kolla TV. 
HÖRS I MON




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: