duscheliusch

hejsan! nyss kom jag hem från en otroligt rolig o chillsam dag med Shadi & Naile ;) eller nyss o nyss , jag ahr iaf hunnit käkat , tagit en lååång dusch osv. :)  Vi har iaf käka på max, eller jag då, vi tog med max till donken för naile  ville käka där ! haha vi e roliga vfi. Sen cykla vi hem till sätra igen o va med Shadi. Vi var med hennes marsvin och sen drog till ica , köpte lite grejeor + slush.  (: sen drog vi hem til min pappa o hoppa studsmatta, var med kaninen min och hade det skit roligt på min altan? haha hmm... man börjar nog undra vad det är för fel på oss.. xD hahhha! sen tog jag bussen runt 6.var hemma runt halv 7. osv....
nu ska jag spela sims och gosa med min lilla hamster Julie ♥ senare blir det sova ! hörs i morgon o då börjar skolan igen.. En positiv grej med det är att vi börjar kl.9 ;) så
 ES.





Postat av: M

Tar gärna en dusch med din nakna kropp mums ;-)



Kyss

2011-09-05 @ 04:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: