chilldag :)

hejhej. idag har vi haft prov i  skolan o jag kunde alla i periodiska systemet (alltså som vi skulle ska prov i ) 4 papper :D kommer bli skit intressant när vi får tillbaks provet ;)
haha, aja sen var jag inte i skolan hela dagen. Mellan halv 3 - kvart i 4 så var jag på ett möte. missade  filmen i skolan som vi kollade på :( den heter Crash. jag får väll tanka hem den o kika den delen jag missade... men då kommer jag såklart fastna i hela ! :)  haha. aja sen efter skolan drog jag till träffen med tjejorna o chillade o hade kul! sen ´när jag var påväg till bussen träffade jag pappa , då drog jag med en stund hem till honom o käka pizza o var med brorsan en stund :P  min lilla skitunge
♥  sen skjutsade pappa ner mig på stan för att köpa ett nyss busskort till mig. sen tog jag bussen hem från stan. När jag kom hem duschade , pluggade typ litegrann o nu sitter jag ännu en gång o bara chillar framför underbara datorn! assä seriöst , vad skulle man göra utan datorn?! :O det är min bästavän fan ;) ♥♥♥♥♥  haha , aja nu ska jag lägga mig o spela lite nintendo :) snor syrras såklart :D haha, vi hörs i morgon! då är det en ny dag med nya möjligheter!



pussssssen !  

bjuder på öote nya ego bilder ;)

enjoy!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: