a nice day.

hejsvejs, idag slutade jag skolan sent kl. 15.50 Kom inte ifrån skolan kanske försnt vid halv 5 ungefär .Då tog jag bussen till stan, och när jag skulle hoppa på 1:an så träffar jag Tilda :) då hänger hon med mig hem, vi kolla på filmer osv. mys,mys!  Sen för ungefär en timme sedan drog hon, fick skjutsa henne till busshållplatsen i spöregnet -.- haha. Klart man gör allt för sin vän :) love u ♥ Nyss har jag gjort klart min läxa tills i morgon.. SO vi har nån politik läxa som vi ska utvärdera! But i´m done :D nu ska jag äta lite kvällsmat, och bara chilla en stund , ska nog kolla facebook en snabbis , och sen blir det sova!  har tyvärr inget mer o skriva om .. Och jag vill bara säga att jag är jävligt tacksam över min statistik, tack o tack!!

bjuder på en risig bild :P

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: