skärpning nu Gabbi!

asså jag måste fan skärpa mig! så här kan jag inte hålla på , slänga in ett inlägg var 3 :dje dag .. det fungerar ju inte! jag måste faktiskt komma igån på riktigt. Jag lovar, ni får stötta mig med lite snälla komenterar av intresse :) okej? aja.

idag har jag vart med Malin o Naile har vart en skit rolig kväll,  vi kolla i gamla skolkataloger , käka och gjorde en skit rolig video när jag är fast bunden och hon sitter på min mage och vi sjunger "little bad girl" ;) haha oxå hade naile en ridpiska . HAHAHA vi är så jävla sjuka! vilket liv asså, o malin typ roade sig själv xd
aja, sen stack dom hem för ungefär en timme sedan, jag gav kaninen mat  o nu sitter jag o lyssnar på as hög musik o snackar med folk på facebook o bara chillar ;) snart blir det väll att gå till sängs... skola i morgon , som vanligt! :P
aja nu har jag inge mer o skriva, vi hörs i morgon (jag lovar)


puss!  ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: