presenter + dagens shopping


jeans 399:- carlings



gina tricot 129:-




midjekjol från gina tricot 129:- ?





vinterkjängor by din sko 399:-
mössa by canrling 99:-



presenter!:D



USA tavla ! :)



jätte mysig filt !



justin bieber sängkläder !!!!! inte världens  bästa bild då xd




converse (äkta) :)





klistermärke ovan för min säng :)



klocka !

och jag har haft sån jävla tur!!! asså just på min födelsedag får jag reda på att man kan köpa someday ( justin biebers parfym) asså jag har väntar så jävlaa länge o vart skit orolig över att jag aldrig skulle få äga en ! men nu äntligeen har mamma beställt den stora parfymen av min älskling för bara 371 kr ( ingår frakt ) ni beliebers kanske förstår hur jag känner! :)

och sen det sista så fick jag 2400 kr oxå! en rejäl födelsedag!  ♥





/  en glad Gabbi ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: