malkolm o co

hejsan bloggen :) förlåt om jag inte uppdaterat något på ett tag, men jag har vart helt upptagen och helt enkelt inte orkat pga av några saker... aja, men nu kör vi igång igen :D
Idag har jag ridit. som vanligt varje lördag. Jag fick äntligen Lindis som jag önskat såååå länge ♥
vi träna balansen och sits och red lite dressyrvägar. Det gick faktiskt helt okej, eftersom jag red ju lindis såklart ;) min busiga lilla skithäst ;) aja, madde o malin följde oxå med o tittade..
sen skulle malin hem o jag o madde drog hem till mig o käka fixa oss o små snackade lite, alltså chill :) sen åt vi tacos o sedan drog vi till ica för att  möta malin. sedan drog vi till stan. hann inte göra så värst mycket innan malin var tvungen att åka hem.. så då drog jag o madde o tog en fika på coffé by georges café :) o sedan var vi t.om på donken o köka  chillade till malkolm kom ner till stan. då hann vi ännu inte göra så mycket mer för än madde oxå ska hem.. jahapp, då då vart  det bara han o jag då! då köpte vi godis o sedan drog hem till mig o åt chips , godis och kolla på en skräckis, jag  har iaf haft en otrolig och mysig kväll ;)
nyss drog malkolm oxå hem, då jag äntligen fick lägga mig i sängen o bara relaxa.
bjuder på en bild¨på några retards :D 




 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: