Lilla My

tjoo! denna dag har tillbringats först såklart i skolan sedan med malin, naile, malkolm och alfred i hille :) vi har haft så sjukt roligt. some x. när vi lekte någon lek som man gjorde  när man var små :P jag vet inte rikigt vad den heter men man säger exempel såhär " jag förklarar krig mot Canada " inte för att jag äns skulle kunna komma på tanken att göra det!! eftersom världens underbaraste kommer därifrån o hans nära o kära bor där ♥
sen har jag o naile haft as roligt i alfreds säng. hahah låter lite weird men vi hade så jävla kul medans malin o co satt o drev  med folk på chatroulette xD normala vi är? NOOOT. Haha, aja sen hämtade pappa oss vid kvart över 7 ungefär. nu sitter jag vid datan o bara chillar, förresten , ni hörde väll i tidningen om de dära 31 hundarna som var låsta i en källare i sandviken? utan mat o promenader osv.? en av dom ska min låtsas mammas kusin köpa. Eftersom de bor i stockholm så ska vi ha lilla valpen till helgen! och den är sååå söt ! ♥ den är skit glad o busig o ändå inge uppfostran ännu! den hunden kommer verkligen få ett bra liv. de andra valparna var det mer än hälften som de avlivade, asså jävl den heter "Lilla My " aja. idioter som inte tar hand om sina djur! äckliga djurplågare, USCH!
aja, o resten kommer få ett bra hem oxå! de som avlivades har det mycket bättre i himlen, men det är så jävla synd att de inte fick en andra chans. En enda chans att få komma till verkligheten... men de hade förmodligen sjukdommar efter sitt egna kiss o bajs osv. så de fick dom tyvärr ta bort :(
aja , nog om det. Nu ska jag läsa om nå jävla vindkraftverk på google -.- haha jag har prov i NO imorgon så måste plugga! aja , nu vart det ett rejält inlägg. Måste tyvärr avrunda nu.. vi hörs i morgon!

puss ♥

it´s true!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: