kaous!

Hej!  nyss kom jag hem från treffen! det har vart värsta kaous för mig. När jag e påväg mot bussen så träffar jag elin o jasmina.. ja vi snackade o så tills jag känner hur någonting kommer från ingenstans och landar i mitt hår o på min arm! jo, gissa vad det var då? jo måsskit! så nasty. elin o jasmina stod o asgarva medans jag stod där som en äcklad idiot o hade panik xD haha , asså jag hade faktiskt oxå garvat om nån jag kände fick måsskit i huvudet! :) aja. så jag ringde pappa o han hämtade mig o skjutsade hem mig till mamma för hur kul skulle det vara om man åkte buss med måsskit i skallen och på armen! skillnad om det bara träffat armen, det går o tvätta bort nästan var som helst! men  nu var det ju så att jag fick det i skallen! 
aja, så nu ska  jag duscha och använda 1 hel flaska schampo ;) haha närå. men mycket!
sedan blir det plugga och käka o sedan sova! har bild prov på fredag -.-

puss! ♥










Postat av: naile

hahahahahahahaha xDxD

2011-10-05 @ 19:56:19
URL: http://nailealiti.blogg.se/
Postat av: nathalie björklund

haha mysigt !

2011-10-05 @ 20:10:27
URL: http://sprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: