if you smile , i smile.

hejhej. idag har det vart en rätt härlig dag, vet inte varför men bah chill , hoppas ni fattar ;) efterskolan så drog jag o malin ner på stan  vi shoppade lite , fast det tog typ 1 timme för att hitta kläder till Malin -.- haha. jag löpte en topp/bh och en liten tröja för 30 :- och ett par skit söta hello kitty vantar för 40:- till söta lilla Olivia som jag träffade på stan innan :)
sen tog vi en fika på coffe by george eler vad det heter. Jätte härlig dag iaf!
sen kom jag hem kl. 7 och nyss jag snackat med Shalle dumskalle på msn ;) haha nice. förutom att han skickade denna  bild! :O






så taskig!  så jag gjorde hämnd och taggade honom på fb ;) rätt åt han! så går det när man retar Justin !!



aja. nu sitter jag  och lyssnar på älskling
Justin Bieber - U smile.




ni vet som jag brukar säga, if you smile, i smile ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: