ice cream !:D

hejhej. idag slutade skolan sent -.- 15.50  då var jag med Malin, vi var först på ica och köpte chips sedan drog vi hem till mig och umgicks med min kanin, klippte klorna och sedan åt vi mackor och spelade spel på brorsans playstation :) haha, sen drog  vi hem till Malin. Vi chillade typ , åt mat och rensade hennes kläder. Sedan runt halv 8 så följde hon med mig till bussen. Och nu är jag hemma o har nyss tränat till SO provet i morgon -.- och  nu sitter jag  i vardagsrummet och äter glass! :D hihi, älska glass!  aja, nu ska jag latja lite på facebook sedan blir det bära över brorsan till hans rum och ge kaninen mat och själv sova! är jätte trött idag :P


puss! ♥


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: