helgen!:)

hejhej :) igår sov emma hos mig. vi hann inte göra så mycket eftersom kom vid 10 tiden , OCH + hon var ganska trött , så vi käkade och kollade på tv. men ine så långt efter så somnade hon typ på en gång. ooch det var runt 12. jag somnade dock inte först vid 1 tiden. aja, sen i morse vaknade vi tidigt, käka frukost osv. sen skulle hon till sin kille så kvarteret bredvid vid 11 tiden så då skjutsade jag dit henne. Jag orkade inte följa med till han med henne , eftersom  jag vaknade tidigt i morse, + att det är söndag ( städ o chill dag) osv. men sen vid 4 tiden drog jag till Naile och vi spelade indiana jones och hade skit roligt! :) sen efter ungefär 2-3 timmar? så var jag påväg till ica, så träffar jag fanny. hon skulle snacka med mig så jag hängde med upp i ungefär 40 min. vi pratade om lite saker, kelade med hennes typ nyfödda söta lillebror osv. :) sen drog jag till affären och handla o sen cyklade jag direkt hem. och nyss har jag käkat jätte goda mackor och duschat!  :D så jävla skönt att bli ren ! ..   
aja, nu sitter jag  här i vardagsrummet och sneglar  på natt på museet och bara chillar.
aja, finns igenting mer o skriva om, förutom att i morgon är de skola som vanligt ( suck ) men en så länge går det toppen för mig i skoan , bortsett från små konflikter lite  då o då -.-

bjuder på en bild! =)


puss!
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: