go'natt

hejhej. idag har jag vart med Elin , Jennifer, Sofie och Marre :) vi har haft as roligt. Haha när jag skulle träffa dom på pizzerian så sitter det en kärring bakom som sitter och sover ena sekunden, och sedan äter i andra xd och när hon dricker så låter hon " ahhhhh " :D o när hon sov så snarkade hon jätte högt xd hahahah , asså jag och Marre höll på att garva sönder! det var skit roligt då . Sen gick vi hem till sofie . gjorde typ ingenting chillade , gjorde roliga bilder, garva åt saker somm egentligen inte är kul! osv.. sen på kvällen vart våran "kompis" mordhotad av äldre killar! så vi har haft problem nu på kvällen lite saker till som inte vart em av de roligaste som har hänt idag. Sen när vi var ute en stund så ser jag o marre världens största blixt!! Vi trodde  det typ var skottlossning eller nåt,men det var blixten, fast det underliga var att det är ju höst och det regnade ju ingenting , det kom bara plötsligt.. sedan bärjade det åska och regna.. så jag fick pina mig hem i det kalla åskvädret. Forever alone! :( närå.. och nu är jag hemma , har nyss käkat kall mat från max, och badat :) jätte skönt. Nu ska jag ta  nånting att dricka o sen blir det att sova. Hörs i morgon!

puss


bjuder på en risig bild :P








Postat av: A

Visa guiderna då! ;-)

2011-10-12 @ 03:30:56
Postat av: A

Tuttarna*

2011-10-12 @ 03:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: