godmorgon !:)

idag vaknade jag 10 ungefär, utav en jävla fluga som surrat hela morgonen över mitt  öra!-.-
men ändå har jag lyckats sovit jätte skönt. ni vet när lakanet och allting ligger huller om buller, då vet man ju att det är en orsak att man har sovit skönt ;) hihi. aja, idag vet jag inte precis vad som händer. ska ner på stan iaf o köpa busskort och en sak på hm. Tror Malin ska följa med o sen ska vi nog vara m Malkolm.:)
nu måste jag gå o torka håret eftersom jag nyss har duschat..
har inget mer o skriva nu för tillfället. Ni som behöver nå mig , så bara så ni vet är min mobil stulen av någon jävla idiot i fredags. Så jag ska få en ny så snart som möjligt. Behöver ni kontakta mig så gör det på
[email protected]


puss!  ♥

bjuder på en bild.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: