with friends...

hejsan! idag vaknade jag o malin vid 10 tiden.. eller malin vaknade halv 10 eftersom jag tydligen hade pratat  i sömnen! xd jag hade sagt :

malin, dra upp mina byxor , jag vill bli gravid!
och sedan i natt vid 2 , sa jag :
NEJ jag vill inte gå in där!
haha så sjukt! malin as garvade i morse när hon väckte mig :)
haha , välkommen till min värld! ;)
aja sedan käkade vi frukost, fixa oss osv. sen tog vi bussen till stan o var på stan en stund, och sedsn tog vi bussen till malin o nu ska vi käka pan pizza innan malkolm o alfred kommer :) sedan ska vi ut i kylan o hitta på nåt skoj! :)
tror vi ska vara med madde o gabriella senare :) (asså nu kanske det låter som om att jag snackar om "gabriella" asså mig , men det finns andra som  oxå heter Gabriella :)
aja, nu ska jag tagga!
hörs ikväll!

puss! ♥













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: