vi får ta dagen som den kommer....

godmorgon på er ! :) idag vaknade jag runt 10 tiden tror jag. men kom inte upp för än en timme efter tror jag :P
haha , pappa berättade... idag vet jag  inte vad som händer, tror jag iaf ska vara med älskling! sedan kanske jag ska ner på stan?! aja, vi får ta dagen som den kommer ;)
nu sitter jag och lyssnar sönder på Bieber! ♥♥   snart ska jag äta frukost o duscha.. eftersom jag fick snus i går i skallen av en äcklig djurgårdare! synd att man inte visste VEM det var!!
förresten , de som inte håller med mig om att djurgårdare är helt borta.. läs detta!

Polisen tömde Djurgårdens klack

Gävleborg 03 nov 21:17
Supportrar till Djurgården smugglade med sig pyroteknik in till Läkerol Arena i Gävle vid torsdagens elitseriematch mellan Brynäs och Djurgården. 

Bara fem minuter in i matchen tömde polisen Djurgårdens ståplats på publik efter att delar av pyrotekniken använts inne på arenan. Supportrarna visiterades och släpptes in igen, 15 minuter in i matchen. 

- Trist att det ska hända, men det här sköttes bra av polisen, säger Brynäs klubbdirektör Hans-Göran Karlsson till Gefle Dagblad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: