today!

hejhej. idag blev det tyvärr ingen malkolm! :( han skulle visst bort med sin familj o äta mat... så det var väldigt synd! annars så har dagen tillbringats med malin,jennifer & sofie. Vi hade det chill hos sofie samt spelade in lite oseriösa videosar :D haha vi är bara så onormala!
senare drog jag o malin ner till stan för att göra upp lite buissnes ! ;) sedan vart vi kvar tills vi träffa på idioten Shalle ;) då var vi i princip med dom HELA kvällen.... hade as roligt som lodare på stan -.-
haha , aja, sen tog jag o malin bussen till mig... ni kommer väll i håg den här lilla tjejen?:)


LILLA MY   ♥

henne kommer ni väll i håg? den lilla voffsingen som bodde hos oss en vecka tills den skulle flytta hem till min låtsas mammas kusin?

aja eftersom vi hade haft den i nån vecka innan min låtsas mamma åkte med den till stockholm så vändje den sig med min låtsas mamma o trodde hon var my's lilla ledare... så när hon vart lämnad över 1 natt så hade My suttit o gnällt o skrikit hela natten!  så vi tog hem henne igen! och jag tror vi ska behålla henne för alltid ! :D

hon är såååå söt! :*

så nyss har jag lekt med henne o gått på en lång promenad med Malin hem till henne o tillbaka!
och så har jag precis gett kaninen mat o nu är jag väll min tur o ta hand om mig! ;) eftersom det är slut på höstlovet o skolan börjar i morgon igen, så är det snart dags för mig att sova.. klockan är visst över 10 :o
tiden går fort när man har roligt ;) hihi.

hörs i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: