misslyckad dag! O.o

hejsan! början av dagen har vart perfekt . tills eftermiddagen kom och min äskling vart slaggen av nån random fullgubbe som hoppade ut ur en raggarbil i stan! och min väska är försvunnen ! allt är bara åt skogen just nu, har snackat som fan med polis om det dära med slaget och sen så hade jag pappas" extra mobil" i min försvunna väska, läxor, har prov på ons. så alla papper är där i ,sedan hade jag min nya mascara, vantar och min favorit tröja! vad kan bli bättre? -.- fuck my life just nu asså! usch.....

aja, nu ska jag pinas en stund till av kvällen framför datan med dryga lilla my som piper hela tiden!
tror hon måste ut o bajsa.. aja hörs i morgon då jag väntar en bättre dag <3

puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: