Just idag är jag stark.

hejhej. idag vaknade jag halv åtta... kom knappt upp ur sängen! och jag började 8.... :O så jag fick "lite" bråttom.. och ni som känner mig vet att det typ tar bara en timme för mig o bara sminka mig! :) så jag kom jätte sent till skolan.. tog inte bussen för än vid 9 tiden. sedan har skoldagen fortsatt som vanligt.. lika vilt och rolig fast segt  ;)
sen efter skolan slutade jag halv 4. då var jag med Madelen och Malin :D vi drog till Madde och käkade mat! VI VAR AS HUNGRIGA!  :) haha . och sedan drog vi till treffen och chillade, träffade kompisar och hade roligt som vanligt ;)
och nyss hämtade pappa mig.. eftersom jag aldrig kommit  i tid hem så straffade pappa mig att jag var tvungen att vara hemma halv 8. först 7. men eftersom jag har världens bästa pappa så är det inte så svårt att fjäska lite ;) + att han har laddat på min nya comviq kort han har beställt som kom idag :)
så nu sitter en stolt Gabbi här och njuter av sitt liv ;) haha , aja. nu ska jag gå och duscha! är jätte skitig i håret! men inte länge till.... :) sedan blir det väll mer data o sedan sova!

hare bäst alla bloggläsare! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: