i want you.

hejhej. denna dag har vart lite speciell! :) ingen vanlig skoldag. började med att vi började kl. 9 i gasklockorna för vi skulle ha föreläsning hela dagen. Det handlade mycket om droger, alkohol osv. :) sedan fick vi speciell lunch där och hade det mys med klassen o kompisar!  sedan på slutet gjorde några en teater om ett gäng ungdomar som drack o sedan kom en till objuden kille in, som hade knark på sig. o de andra hängde på...osv. och då skulle vi i publiken söga STOPP sedan när det börja li farligt o gå snett! så jag sa en gång o då typ bjöd det upp mig på scenen :P så pinsamt.. för först visste inte jag att hon snackade med mig xd haha , o sen sa jag bara" fyfan vad ni är töntiga" och sen gick jag o satt mig xd hahahah! så fail :D aja, sedan slutade vi kl. 3. då tog jag bussen till sätra o mötte malin o  skulle gå till madde, men hon låg o sov o hade huvudvärk! så då gick vi till malin, chillade, kollade TV och sedan åt skit god soppa ! :)  sedann kom älskling till  Malin ♥ vi drog till stan chillade o typ inte gjorde ett skit, sedan åkte vi hem till mig o hade skit rolig, dansade , och spelade in as roliga videosar som kanske egentligen inte är roligt ? :P ahah men ni som känner mig vet ju hur jag är, ni vet ju vad "gabbis humor" innebär ;) haha. aja, sedan nyss stack dom hem.. nu sitter jag o har as ont i mitt vänstra öga , har nyss fått en vagel -.- usch, hatar det! någon som håller med mig?! eller vänta nu , säg NÅGON som inte tycker att en vagel precis är skön o inge smärtsam alls? :D

aja, nu ska jag chatta klart med kusinen min, sedan blir det sova! klockan börjar närma sig 10.


puss!  ♥


I WANT YOU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: