humor.se?:D

hejsan! förlåt om jag inte bloggade igår.. men jag var helt slut efter dagen!
aja, idag är det en ny dag! och nya möjligheter! men vänta nu... dagen är ju förfan snart över..?:O efter vadå dag? HAHAH , det är ju förfan kväll :D haha, aja sånn här humor har jag just nu! eller vänta.. kan man verkligen kalla detta humor?:D
aja , nu får du ta å ge dig Gabbi!
dagen:

börja med skola som vanligt...

efetr skolan så fick vi sluta en timme tidigare så då  gick jag till madde å käka mackor osv..sedan eftesom jag har vart helt osminkad hela dagen (eftersom jag INTE hann) så fixade jag mig innan Alfred ( maddes boyfriend ) kom ;)
hihi, dom e såååå söta i hop! :)
aja , sedan har vi vart hos madde hela kvällen i princip förutom  att jag , madde å alfrd gick förbi min söta gammelmormor på ålderdomshemmet och hälsa på å + att jag fick en 20:a :D:D ahha stolt! så då gick vi till ica å köpte godis!  sedan så gick vi till madde igen & Hon har haft besök av en skit liten söt bäbis som jag har vart "barnvakt" åt .. eller jag ville :) fast jag fick bäbis kräk på mig ;O till och med i håret! så jag prang in i duschen hos madde dirr! haha , men komigen han är bara en bäbis! ;)
chill kväll medans madde å alfred ahr legat å hånglat i princip HELA kvällen -.- men jag har haft kul ja , med bäbisen Paul :D haha tyckte namnet var lite småsött :P  inte för att jag skulle döpa min unge till det då, men , men ..... sedan nyss så stack jag hem , vart lite sen med bussen så kom hem ungefär för 40 min sen.. då jag typ inte har gjort ett skit! nu sitter jag å väntar på att pappa ska komma hem med fil å juice till mig från affären... jag älskar det! ;) haha , aja, sedan blir det nog mest data för min del resten av kvällen.. fast ska sova om nån timme... intressant?! NEJ.

haha puss!

från tjej med humor :D









Postat av: Naile

as usual = som vanligt ;);)

2011-11-22 @ 21:17:42
URL: http://nailealiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: