horseriding is over

godmorgon! :D eller vänta nu? är det fortfarande morgon? :D aja, enlig mig är det de eftersom det känns som de , aja . idag på ridningen hade jag Kastanj! en busig liten ponny som är väldigt pigg av sig men snäll som satan! :D haha , fast satan är kanske inte den snällaste som finns? :) aja ni förstår utrycket hoppas jag!
vi red markarbete idag, fast lektionen gick så fort idag! vet inte varför, det kändes bara så!
aja., nu sitter jag hemma hos malin helt plötsligt ;) haha , vi ska fixa oss osv. och sedan ska vi dra ut o leva livet ;) haha , närå vi ska faktiskt till hille tror jag , eller vara med malkolm o alfred iaf ;)
vi får se vart vinden tar oss!

hörs senare!


puss ♥






en risig gabbi! :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: