hockey!

hejhej. idag har jag o  syrran vart på fjäran häjder badet o badat! vi hade skit roligt,  träffa dler o co osv. sedan tog jag bussen till hockeyn. O  nyss kom jag hem från en otroligt rolig fast jobbig hockey match. Det var Brynäs VS äckel djurgården. djurgårdarna var helt idiotiska! alla i klacken ville fan bråka... o en jävel kastade snus i mitt ny duschade hår! :O fyfan vad arg jag vart.. annars har det var rolig m malkolm o alla vi träffa där! :) såklart vann brynäs!
och nyss typ kom jag hem, eller nån timme sedan xd jag har städat Julies  bur, chillat vid datan o nu  måste jag ut o ge kaninen mat! hon sitter nog där ute o är super hungrig! som mig :P sedan om jag prkar så ska jag nog bada o äta nån macka. sedan blir det väll att sova!  Klockan är redan halv 12, så...
aja vart ett halft kort inlägg! bloggar mer i morgon, i promese! :D
love me . ♥
BTW, ÄLSKA BRYNÄS!!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: