fuck rubrik? :D

hejsan! idag  hade jag utvecklingssamtal! jag har klarat nästan alla betyg ligger precis över E. men kunde få D i nått ämne.. om man bortser från 2 års sedan så har jag "utvecklats" jätte mycket! ni vill nog inte äns veta vad jag hade för helvete i skolan :P  haha så jag är väll rätt  nöjd. men en sak som är mindre bra är att min assistent snart ska få barn! ja det är väll positivt, fast ändå inte! jag klarar mig inte utan henne, med tanke på hur impulsiv , okoncentrerad jag är utan stöd från hennes sida.. så hon ska vara mamma ledig i ungefär 1 termin! vem ska jag ha då?! jo nån ny jävel!? jag har haft så jävla svårt att komma överens med nya assistenter! hon är den enda som jag har fungerat i hop med! så det är uselt..
aja, efter skolan drog jag o malin till älskling ♥ vi käkade mat , och kollade på saw 2. den är skit äcklig, asså inte bara 2:an ,  över huvudtaget alltså! de som inte gillar tortyr ska nog inte kika på den filmen.. eller vänta nu, vem fan "tycker om" tortyr? :D haha så dum fråga, men ni fattar vad jag menar ;) vad ska man säga då? jo DOM SOM KLARAR AV ATT TITTA PÅ TORTYR OCH ÄR INTRESSERADE AV SÅNA "SKRÄCKISAR"  BORDE TA EN TITT :)
lät det bättre?:D haha , hoppas så! (Y)
aja sedan hämtade pappa oss i hille vid halv 8. då skjutsade vi hem malin, jag drog in på ica för att köpa en ny deodurant (stavning) och en choklad !:) hihi, sällan jag o godis xD
Aja, nu sitter jag här i mitt lilla röda rum och dricker mjölk o äter choklad samtidigt som jag är social på Facebook !
nu vart det ett ganska  långt inlägg.  sitter så fel så har så jävla ont i rumpan, xd haha som om jag inte har någon känsel kvar!?
så nu ska jag avrunda.. och snart blir det time to sleep! eller ja, om nån timme ;)


puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: