det här är hemskt!... hoppas alla "HATERS" tar åt sig...


när jag såg denna video! jag började fan grina! jag fattar inte vad han har gjort för att alla ska hata honom för den han är! fattar ni inte att han gör allt för alla o sin karriär! fattar ni inte hur mycket kan bryr sig om sina , fans osv.. det är omöjligt att kunna hata honom! han är en sån fantastisk och en sån fin kille! jag säger inte detta bara för att jag är en BELIEBER!! jag menar det verkligen.. jag kan ännu inte förstå vad han har gjort mot er "haters" ni måste på riktigt ha allvarliga fel! förlåt men nu låter jag som värsta bitchen... men NEJ! jag bryr mig om denna fantastiska kille! SÅ HOPPAS NI LÄRT ER NÅGONTING AV DENNA VIDEO! detta är bara en LITEN DEL av allting!
bara för att justin har fått  sina drömmar uppfyllda och försöker hjälpa andra med det så behöver ni fan inte vara så avundsjuka! det enda ni har o göra är att sitta o klaga på honom! kritisera allt han gör, kalla honom bög osv! ni kanske inte har fattat att han oxå är en människa! precis som vi, han ska behandlas EXAKT lika som oss!

darling, i will always be so by your side! beacuse i am a TRUE BELIEBER!  ♥♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: