Dear John.

hejsan! nyss ko jag hem från en underbar dag som vanlig med älskling, malin ,madde och alfred :) vi har chillat o drygat som vanligt hos min lilla kille .. ♥  eftersom jag missade bussen kom jag hem ganska sent idag, eftersom det är vardag , brukar vara hemma runt 7 halv 8. men idag var jag hemma strax före halv  9  :P
aja, nu sitter jag här i mitt rum framför datan och käkar youghurt och musli! nyttig jag är :D (för en gång skull)
juste i skolan idag så tittade vi på en skit bra film som heter "Dear John" REKOMMENDERAS! jag lovar en av de bästa romantiska filmerna hitills! :) fast jag har inte sett klart hela xd haha men ändå, så jävla bra och han som spelar JOHN i filmen  är så JÄVLA snygg! O.o
om ni inte tror mig , kika på denna --------->
aja , nu ska jag keep eating och sedan blir det sova! :)
love me ,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: