hejsan hoppsan!

hej. idag har det vart en rätt jobbig skoldag.. fast kort... jag orkar inte berätta allting men det lilla jag vill säga är att det är bråk m mina föräldrar hemma om en dum sak jag har gjort! (gjorde)
aja, första lektionerna var bild o so, men var inte med på bilden eftersom jag kom till skolan så sent..
sedan hade vi som sagt so, och sedan skulle vi på teater med skolan i bomhus.. den var jätte bra, den handlade om delvis Anne Frank och nån typ "arabisk" eller nåt likande om nån familj. var jätte lärorikt och intressant faktiskt!:)
sedan när vi kom till skolan så hade vi bara en lång lektion kvar, i det var slöjd! sedan slutade  vi som vanligt 20 över 1. då drog jag och Naile till Hille och träffa sötnosen min och alfred ;)  vi hann inte göra så mycket för än vi var tvungen att åka till pizzerian här i sätra igen för att äta med girlsen och fira rokaja som fyller 15 år imorgon! :D ett stort grattis till henne! tyvärr så bloggar hon inte längre, men om den finns kvar så hittar ni den HÄR !
enjoy!

aja , sedan efetr en trevlig kväll på pizzerian så drog jag elin, jennifer,malin och sofie till elin för elin och sofie skulle färga håret :) det vart jätte fint på de båda.. aja, så vi chillade , lyssnade på musik och dansade lite och var lite retards ;) haha. sedan drog jag o malin till treffen och chillade, träffade kompisar spleade biljard och köpte godis! Nice (Y)  sedan kvart över 8 så tog jag bussen hem för att tillbringa resten av kvällen med familjen för lite fredagsmys ♥ men vi har tyvärr inte kommit så långt, eftersom det första jag gjorde när jag kom in var att fixa åt kaninen och sedan sitta vid datan :P så alla har nyss gått å lagt sig, hihi ja vet. men när min pappa  blir trött så kan ingen stoppa det :) och så har jag ju en 9 årig lillebrorsa som ska upp tidigt i morgon för att åka på nåt scoutläger som han har sett fram i mot :)  hihi, jag med faktiskt, då blir jag ensam barn här hemma över en natt! vad kan bli bättre? ;)
aja, nu ska jag äta lite soucream ringar och dricka lite juice, det blir mitt fredagsmys! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: