Lev dagen som den vore din sista, i morgon kanske det är försent!

bloggpaus vart det över 1-2 dagar? :p men nu är jag tillbaks. i går grillade jag,naile o några till! fett rolig kväll vi hade ! vi grilla  som sagt,  lyssna på musik rökte lite , haha hade as kul iaf. vi kom hem halv 11. Aja i går förmiddag red jag Harry , vi hoppade o så :) kul. I morse vaknae jag runt 11 tiden. Senare åkte jg till Master o red ♥  gick ganska bra, han gick jätte fint i form ( som vanligt ) men problemet  är att han är tel i ett bakben. Så galoppen blev inte av . Eftersom master är världen gulligaste  fast en  gammal kille medmycket spring o ork i benen o kiroppen , så  har jag oc kia ( ägaren )  bestämt att jag ska lära honom galoppfattningar eftersom framöver ska vi tävla :)  det går ganska bra med galoppen, det är svårt, jag ser ut som ett mongo  när jag pushar o driver på honom. men vi är på god väg! bortsett från högervarvet ogillar han, svårare galopp o inte lika fina gångarter som i vänstervarvet. Så detränar vi på! nu e kl. snart 11,de är skola i mon ju , fast skönt att vi börjar 9 :D  så det är dags för mig o sova! 





visst då? 











Postat av: Bragelotta

Keep the good works comming.

2011-11-21 @ 14:15:07
URL: http://bragelotta.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: