läs vettja (Y)

hejsvejs !  nu sitter jag äntligen framför din dator ( inte bärbara ) den här datan har sönder så jag har inte kunnat spela sims :( det är typ det jag brukar göra på denna dator <3 men nu kom detta ivägen ;)  nyss har jag kekat jordgubbar o  mjölk och glass maränger cola o chokladsås , vad kan bli bättre? fast jag ska faktiskt äta flingor o mjölk innan det blir sleeping. Idag har jag vart till valbo ensam o handlat nyss hamsterhjul till Rango ( min guldhamster) typ as mycket sand (toaletten)  ull till deras hus, och två as långa o tjocka godis stånger :) det gillar dom .. :p allt för det underbara. sen skulle jag till master direkt efter  så jag åkte med ridkläder -.-  men perra ( kias pappa ) hade redan åkt därifrån o klockan var bara 20 i 4. jag bah : okej.. och sen när jag typ satt mig ner för att vila så ser
jag en hängande mobil, på ni vet den dära saken man trycker på för att gå över vägen i stan  , fattar ni? jag bah : shiit, jag starta den , alla pengar var kvar  så jag ringde mamman , ´men hon bodde i söderhamn eller  om det var sundsvall , aja långt härifrån iaf :) så jag skulle ringa pappan, och då skulle de hämta den senare.. så jag fick bara 20 spänn i hittelön, jävla snåljåpar!  minst     50 spänn iaf :S  aja sen har mormor och christer ( hennes  man ) vart här o fikat och mormor har masserat mig med en grej o tigerbalsam, skönt som fan!  har ont i kropen som fan sen jag red igår, träningsvärk antar jag. så det gjort väldigt ont xd  haha . sen åkte de hem , o jag har  pysslat med hamstrarna osv. och nu har jag skit ont i min höger arm... kan inte skriva nåt mer! :( 

hörs i mon . 

bjuder på en bild :





jag o älsklingen Master











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: