kvällsis ;)

ja , som sagt , nu kommer min andra halva av dagen:   jag la mig o kika tv, sen så somna jag ... :o fett skönt! men  pappa väckte mig typ efter en halvtimme. För annars  skulle jag inte vara trött ikväll! asso nu, är fortfarande lite trött.. iaf nyss kom jag in jag o milo o grannen har vart memd varandra hoppat studsmatta , och kolla i en justin bieber tidning , där fanns en affisch (stavning)  jag bah: kan jag få den snällaaa?!
hon bah : nej.
jag: titta var snygg han är :)
hon bah: nej han e as ful, blalblabla
jag: nej! men  då kan jag ju få affischen?  :S
hon bah: nej, för den är min -.-  trögt & onödigt!
aja , nu sitter jag i käket vid bardisken med laptopen och kekar teakakor och coco pops o mjölk , that´s my "kvällsis" ;) kvällsis=kvällsfika . haha , då vet ni ! men nu ska jag ta mig en titt på facebook och sen blire väll sova! klockan är redan halv 10. Det gär inte så mycket för min del ;) för i morgon börjar vi ändå så 9 :D  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: