just waked up ...

godmorgon godmorgon allihopa! var sjukt trött i går så jag somnade till det lilla inlägget jag skrev igår  xd
idag är det äntligen fredag och vi har studiedag :D  nice som fan!  så idag ska vi tjejer grilla , och sova hos Rokaja ♥
   det kommer rocka sönder ;)     Sen i morgon ska jag rida, och sen åker jag till mamma efter ridningen (a)  saknat min älskade mamma.. men aja, nyss har ätit mjölk o liter coco pops flingor , gott gott ! 
Sen blire väll fix, och ut med hundarna. Sen vid 1 tiden skulle vi grilla :)  Jag ska bara ringa rokaja, om hon sätter på sin telefon någon gång -.-   hon e rolig hon.. aja , som sagt jag vet inte om det blir nåt mer inlägg ikväll , tar med min bärbara dator och kanske snor nåns trådlösa  nätverk.  ;) hoppas det går.. 





 


trött brud =)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: