i´m sorry for no update last day ;)

hejhej. ja första meningen blir , låt rubriken tala ;) haha, iaf idag  slutade vi skolan kl. 3 som vanligt.... jag o tjejerna drog till fotbollsplanen och träna till talangjakten imorgon! vi ska dansa hip hopp till justin bieber - BIGGER   ♥     ÄLSKLINGEN MIN :*  video kommer sen .
nu sitter jag o äter mackor o coco pops o mjölk :) som vanligt då! haha, nyss har jag vart ute med hundarna o gett dom mat!
inge läxor denna vecka (Y) tror jag xd haha , skönt isf ! me like it.  idag händer det väll inte så mycket mer, ska duscha ,ge kaninen mat sen är det nog time for big brother ;)  haha , jag älskar när de säger " freeze" då måste ju alla stå stilla xd sen kommer det en naken tjej och typ dammar o tittar så det håller huset rent . och sen kommer" release me" en liten snutt av låten,  SÅ  jävla sjukt  !
men nu ska jag försöka ladda hem nån bra film, på denna dator! hörs senare som sagt.


denna låt ska vi dansa till ;)







haha så jävla sköna! selena dör av garv xd <3

i love you justin bieber <3<3<3



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: