i´m overboard.. and i need you now, pull me up! i can´t swim or my own.

hejvejs alla galna bloggläsare!  Igår kväll efter jag publicerade " kvällsis"   inlägget så skulle jag sova týp... jag tog 2 sömntabletter, men ingenting hände! -.- skit drygt.. så jag somna nte först kl. 1 så imorse var jag död. pappa lät mig sova ett tag. sen kl. 11 ringer pappa o väcker mig. sen 11.30  tar  jag bussen från mig till skolan. jag missade eng  prov, kören (till skolavslutningen)  och matten. äsch den kvittar :)  sen hade jag bara 2 lektioner kvar. data o no. sen efter skolan följde jag  med naile hem vi kollat på ett as roligt klipp på pippi xd haha kolla själv vi garva sönder!  obs titta i början xd hahahahahahaaaaaaa










jag tror jag  dör!


aja, sen var vi med finaste shadi. ute o inne fett roligt asso! :D   

sen kl kvart över 8 tog ag bussen hem. och nyss har jag duschat o nu igger jag i min underbara säng o bloggar :) men nu ska jag kika på 
www.justindrewbieber.blogg.se  i  ♥  u Justin !











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: