hos alex :)

ja idag slutade skoldagen 3 för mig. men fick sluta tidigare :) helt OK skoldag i dag. Inge bråk bara  lite tjafs. Efter skolan gick jag o alex hem till henne o hämta saft sen kom jennifer då gick vi till ica o köpte frallor  och smör o sen stack vi till vårat lilla ställe o satt oss och fika framför solen  !  vi har haft det sååå roligt o sååå myysigt, vi håller på med en skit rolig o bra grej i skogen. men visar vi senare ;) det blir en överraskning .... men nu sitter jag hos alex, jennifer har gått hem o jag ska hem nu oxå . Ska äta,duscha för jag har fett mycket   barr o  skit i håret xd sen blire datorn, får se om jag orkar slänga in ett inlägg senare . Som sagt har blogg.se haft problem, så mitt förra inlägg publicerades i går och jag publicerade det för 2 dagar sedan :S men nu ska jag  ta min syrras gamla cykel o  ta mig hemåt! 




älskling <3




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: