grymt bra statistik!

ja låt rubriken tala! fortsätt så ;)  jätte härligt o se!     


dagen:


idag har det vart skola   som vanligt..   dagen gick väll bra , vi slutade 14.50 :)     sen vart det bråk mellan mig o  en idiot på skolan som har damp!! han slog mig, och hota att kasta stenar osv. mentalsjukhus dirr !  :o hoppas ni fattar VEM.  så det tog sin tid:   ca en  halv timme.  sen gick jag till   micka och vi stack till ica o   köpte chips o  läsk o sen drog vi till naile :D och sen vid 6 tiden kom linnéa.  vi ladda ner skräckisar, ex. babysitter wanted eller fan den hette , men den kom vi knappt till  mitten av för naile vart rädd xd hahaha. Så titta vi på the ring 1 :an, aldrig sett förut! den var fett läskig på slutet :o   har bara sett 2:an . aja, så det blev en "tisdagstjejkväll"  för oss brudar då  ;) sen fick jag skjuts  av linnéa hem på¨cykeln. o nu har jag precis kommit hem.. och nu är allting klart for the night! kaninen har fått mat o vatten, så nu ligger jag i sängen o käkar flingor o mjölk och mackoooooor! (Y) mums. men faaaaaaaan nu kom jag på att jag har prov i món i engelska! shiiet, måste tränas!  så nu måste jag plugga! 

ännu en gång .. JAG UPPSKATTAR VERKLIGEN STATISTIKEN MINA KÄRA BLOGGLÄSARE!


















Postat av: Lisa

Sv: Det vill jag höra när du har sovit i våran skola också...

2011-05-25 @ 10:20:50
URL: http://lisaolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: