godmorgon godmorgon!

Ja, inatt sov jag hos Naile ;) vi hade värsta kaos dagen i går / inatt. Jag rokaja och Naile grillade igår  och sen kom linnéa förbi en snabbis . Kul!  Sen var vi ute ett tag.  När vi kom till Naile så satt vi oss vid chatroulette och chatta ;) och sen åt vi coco pops till kvällsfika (Y) mums! Sen hade Naile laddat ner nån stripp film xd  så vi kolla på den en stund men den sög -.- bara typ stripp o porr , man fatta nada! inge  text heller.  Vi somna tidigt i går, men sen vaknar jag av att naile står o klär på sig..  - vart ska du? frågar jag. -till sjukhuset, för mina utslag!
 Man bah: aha, så dom åkte dit. och jag somna om. Sen en timme senare vaknar jag av att hon är hemma. Då la hon sig direkt. Och vi somna typ en halvtimme efter , halv 4  tror jag :)
Men nu ska vi käka frukost ,och sen ska jag till lervik (grs) och rida:D naile ska tjata på  sin mamma om att följa med!vi hörs senare ... Bilder kommer sen  ♥

love me





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: