forever young!

igår vaknade jag o Naile halv 9 hos mig. För jag skulle rida på lervik :) jag red Xamir. Vi red dressyr,träna galoppfattningar osv. det gick bra , men det är bara det att han är ganska ivrig i galoppenoch bråkar med huvudet hela tiden typ :p men han är min favorit iaf ♥    sen åkte vi hem o åt o duscha osv. sen fixa vi oss till forever young!    Vi tog bussen ner till stan o mötte min mamma o jag fick pengar och min väska.  Sen drog vi dit och dansa , jag dansade typ med alla. det var eftt rolig kväll ! men det var fett varmt.... haha ,  sen hämta mamma oss kl. 1 vi skjutsade hem naile o sen åkte jag hem oxå.....     och sen vaknade jag i morse kl. 10.30 ungefär...  idag har jag inte gjort ett piss. jag är trött som satan och skulle egentligen åkt till stallet men jag e såååå trött -.- Nu ska jag gå o ta mig nånting o äta! nånting riktigt  onyttigt   ;)

hare bäst så hörs vi ikväll! :)
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: