a nice day!

ja, rolig dag dag :)  det börja med att jag vaknade halv 9., käka frukost , fixa mig o drog till stallet!
Gabriella-Harry
s¨idag blev den lilla harry, som jag red asså. vi red ut o galopperade ,travade i skogen! awsome ;D  hihi, första gången på GRS iaf. Sen vart lite problem i  stallet osv. En tjej hade gått omkull med en häst. Och hon typ gjorde illa sig o kände sig  lite svimfärdig ,då tog jag hennes häst och gick upp till stallet och carro(min lärare) undersäkte hästen. men det klarade sig! sen var jag tvungen att springa till bilen för att syster var på gd/gif . och hon skulle starta 12. så det var lite små bråttom... sen kyckades jag nå milboskolans tält :) där sitter man och umgås med madde, malkolm o co.  :) skit trevligt! sen har jag vart där princip hela dagen. vi kom hem typ vid 6 nånting. och nyss har jag vart ute med syter och spelat as stora gummibollar o haft skoj! :p hihi. så nu är jag helt slut -.- hah dålig kondis?! ;) men nu har jag precis laddat ner en film som heter "Babysitter wanted" och skja krypa ner under täcket med chips o juice!

vi hörs i mon, då ska jag till mina älskade vänner igen ! 






bild på mig o tjejerna :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: