strömsholm snart! ♥

hejhej. dagen tillbringades på strömsbrobadewt med  rokaja   &   linnéa :) var as skönt o bada o sola . har fått lite färg nu ;)  sen hittade vi den dära gungan som sägs vara "borta" men den var sönder men han kunde fortsätta att klättra i trädet o hänga i repet. nice! sen på vägen hem cyklade jag förbi min  farfar. Blev kvar där ända till kl . halv 10. kul kul! sen  åkte vi o hämta min älskling Julie ( hamster ) hos pappa. och nu sitter jag här o har nyss spelat lite sims, men nu är jag ganska trött. Måste lägga mig i tid för på  lördag ska jag till strömsholm o titta på STORA hästtävlingar! och bussen avgår 06.45 från grs :o så jag måste börja sova tidigt xd men det vart väll inte så "tidigt" idag ;) aja , hörs i mon!



love meeeee   ♥







/ gabbi























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: