solbränd! :(

hejhej . idag har  dagen mtillbringas på Rullsand (Brämmen) med pappa & Milo :) sola,badat lekt med brorsan och fånga fiskar. Men en fisk dog :( en bäbis... tycker så synd om den.. eftersom vi bara lekte och den dog :/ fick lite dåligt samvete :p  men aja, som rubriken säger.. jag har brännt mig jätte mycket på lår och rygg :( det svider!  sen kom vi hem runt halv 5.    Då badade jag i Poolen med Nora. Sen lekte vi med Alice en liten stund.. sen så skulle vi äntligen hem till mitt nys "hem" ;) vi har ju nyss flyttat :) det var jättefint, vi åkte dit pga. av att min syster fyller i dag! Ett grattis till henne  ♥ Om huset: vi har mycket kvar, vi måste tapetsera själv, köpa ett badkar , köpa möbler osv. så jag bjuder på bilder när allt är klart !


that´s hurt!












Postat av: Anonym

Djurplågare

2011-07-01 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: