JAG TRODDE DET VAR SANT!





evelina som jobbar på thirtstore i stan ni vet den nya thirts affären.. de vet att jag avgudar justin osv. :p och då nästa gång jag gick in där, hade hon skrivit detta!!  och så säger hon att biljetterna är slut och det är på söndag. Jag börja grina!  och då säger mariia, en annan tjej som jobbar där: nej, sluta nu, du har gjort så våran kund börja grina ! ;)   evelina skratta as mycke , & sen  säger maria, om det hade vart så så hade du fått reda på det för länge sen!    då det var en "roligt skämt" för mig säger evelina xd







Postat av: Anonym

Bara för dig va nej tror inte det

2011-06-27 @ 19:20:00
Postat av: Gabriellas Bieber <3

tro vada du vill, fråga henne själv! hon säger att det inte är någon annan som har sett det... och hon skulle skämta för mig!

2011-06-28 @ 12:19:43
URL: http://gabbysiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: