haha snygg avramling ;)

hejhej everbody ! :) mina dagar ha sett ut så här , hittils ;))




måndag:  på ridlägret som sagt första lektionen red vi  markarbete det gick skit dåligt för hästen jag red   häst var så stark.. andra lektionen red vi dressyr för en annan lärare :) gick super, blev jätte nöjd och det var ju såklart för att jag red Xamir<3 min  älskling !
tisdag:     första lektionen hade jag lindis, och vi red markarbete igen :) gick faktiskt oxå jätte bra, var faktiskt första gången jag red honom <3 mysig som satan! andra lektioner var hel kaos! vi hoppade o  jag hade lindis igen... det gick jätte bra på fram hoppningshindrerna, men.. sen är vi skulle hoppa en högre oxer höll jag på ramla av, jag trodde han skulle stanna men nej, han hoppade o jag flög med och hamna på halsen  :P nästa gång gjorde jag en skit snygg avramling ;) hahahahah . jag typ skänkla o skänkla innan hindret och ställer mig upp för att hoppa. men han stannar och jag vickar framåt och landar på rygg xd haha. det gick bra, har bra nåt blåmärke här o där ;) sen var jag helt slut efter, så nu är jag äntligen hemma och har nyss badat ,  käkat och spelat sims så now lets go to bed. ! hörs kanske i mon, ska försöka "hinna blogga" btw, i morgon ska vi rida ett  dressyr program , jag ska bara rida LC: 1 för den är inte godkänd.. så jag måste träna nu! önska mig ett lycka till? 



love uuuuuuuu






Postat av: Madde Wandin

Sanknar dig!



Lidis är ju rädd för hinder :P



2011-06-23 @ 19:54:14
URL: http://hastarochdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: